16 Februari

idag när alarmet ringde var jag mindre människa än någon gång innan! vaknade av alarmet först 06.20 och jag brukar cykla vid halv beroende på vädret! panik var bara förnamnet! ge simba mat o vatten, ta på mig kläder, röka och cykla! smörgåsen glömde jag såklart hemma, likaså päronet, suck! väl i grums hämtar linet mig och vi åket till universitetet! redovisningen gick bra! sen var det hemfärd! tog två bussen från grums efter en snabbvisit hos linet och sen tåget från säffle s jag var hemma vid tre! då gick jag och köpte avmaskningsmedel för simba och handlade ny kattlåda och mat på ica :) har varit orolig för simba på senaste tiden, han kissar inte som han ska så det blir att gå till veterinären i morgon, fick tid 15,00 i morgon! mamma kör mig och simba, så snällt! ska nog med henne hem sen, beroende på hur det går med simba! om han mår illa kommer jag ändå inte lämna han hemma för att festa så då kan jag lika väl vara hemma medd han hos mor =)

så i morgon: veterinär och städa! det sistnämna kunde ju ändå ha kvittat! städa HELA huset med :S hoppas frida kommer med undsättning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0