15 Februari

idag när väckarklockan ringde 05.50 var jag ganska trött! kommer inte ens ihåg att jag gjorde smörgås eller om jag låste cykeln vid stationen! då blev jag lite skraj, kom jag ihåg att låsa dörrarna? men det gjorde jag så det var ingen fara :) vid åtta hämtade linet mig i grums så åkte vi hem till maria för grupparbete:) vi pausade vid ett och gick och åt mat på något ställe, kan säga att pannbiffen där inte var värd 95 kronor! dyrt för en pannbiff, lite sås och fyra små potatisar! inte nog med det, den pannbiffen smakade ingenting! buhu=(
vid halv fyra åkte jag o linet därifrån, klara med dagens arbete som var en rapport och redovisning för morgondagen. jag han att stå vid busshllsplatsen max tre minuter innan den kom! tur att linet körde när hon körde :D bussen var försenad till grums, inte konstigt när två långtradare kör om oss påväg till Säffle! fanns bara plats näst längst bak, uch! mådde sådär kan jag säga! det luktade bränt hela tiden =(
skrattade som bara den i går kväll! simba kom på att man kan klösa på klöspelaren men blev trött i bakbenen så han kurade ihop sig på den lilla plattformen! men han tänkte inte på att när han slutade klösa skulle han ramla bakåt! och det glömde han flera gånger! haha!!! fixat i ordning kattlådan då han blev för stor för den :P han fick ju knappt plats i den, vad tiden går och han växer!! var ett bra tag sedan han var så här liten!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0