14 Februari

vid nio gick jag bort till sara för att passa hennes hund under dagen! det gick jätte bra, vi lekte, tränade kommandon, var ute och gick. Så klart myste vi också! sen vid två kom sara hem och då åkte vi till affären! fick köpt en del saker, bland annat simbas present som han inte verkar bry sig så mycket om.. tydligen är coca cola flaket roligare att leka med! han vägrar att bli bortskämd ju :(
Köpte LITE godis (A) föut som jag ska ta och käka snart, självklart ska jag äta kvällsmat först :P
Blir en lugn mys kväll för mig och simba, ska ju med sju bussen i morgon så behöver vila för att orka med den!
säsong 2 av o.c. är slut nu med =( längtar tills jag får 3:an!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0