13 Februari

varför sa jag inte "peppar peppar ta i trä" när jag pratade med frida om förkylningen? sa att jag inte brukar vara trött utan försöka vara pigg och klara dagen ändå.. ja ni förstår vad jag menar.. idag har det inte gårr i många knop här inte! fick ta alla mina kraftansträngningar till att laga mat och diska, var helt slut så jag knappt orkade äta, och aptiten har inte funnits här idag heller, hoppas jag får den i morgon! har endast suttit i sängen och kollat på o.c hela dagen, skulle varit till ica men det orkade jag inte! har dåligt samvete för att jag inte var i skolan med gruppen idag, men eftersom jag somnade 22,30 typ och inte vaknade fören 12,03 så var det nog behövligt att sova! har inte sovit så länge utan att vakna på hur länge som helst! vaknade inte ens av alarmen i morse så när jag vaknade var föreläsningen slut! inget annat och göra än att fortsätta att ta det lugnt!
saknar att säga till frida vad som händer i avsnitten, rök kompis, ja allt!! hoppas du inte jobbar på torsdag kväll för då vill jag ha din tid!

i morgon ska jag försöka ta mig till ica! städningen tar jag på fredag, vet att jag inte kommer orka den i morgon! städa min plus övervåningen, kommer nog ta en heldag vilket orken inte räcker till just nu. men på onsdag ska vi ha gruppmöte!

i morgon ska jag inte vara lika synisk mot alla hjärtans dag utan jag ska ta vara på dagen genom att ligga och kolla på kärleksfilmer, o.c och bara vara! ska inte säga så mycket mera än det mer än att det är en dag för affärerna att gå vinst med! men jag har min simba, ska köpa något lite extra till honom i morgon!

så nu har panodilen gjort sin verkan och jag sitter här och är hur pigg som helst! hoppas jag kan somna i någorlunda rimlig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0