12 Februari

februari? redan? inte mer? hmm.. känndes som att det var vår väder i dag, men samtidigt, vart har den långa, kalla vintern som man vill hålla sig inne ifrån? kan inte bestämma mig för om det är positivt eller inte att våren snart kommer knacka på min dörr.

nu är jag hemma hos mig igen.. känns konstigt och vara här igen, så fort jag steg innanför dörren kännde jag ilska och jag som trodde att några dagar borta skulle få den att försvinna, men nej då! den kramade mig ganska hårt i dörröppningen!

i morgon har jag skola så det blir att ta sju bussen! förkylningen börjar i alla fall avta, bara lite hosta och feber (38,9 inklusive alvedon) kvar men jag ska iväg, kan inte missa föreläsningen, eller? kommer nog störa mera än vad jag gör nytta..

har haft en jätte bra långhelg med frida! jag har lågit i ena änden av soffan snörvlat, hostat och varit allmän äcklig samtidigt som jag har kollat på o.c! frida satt i andra änden av soffan och kollade en annan serie och jobbat! är det så dagens ungdommar umgås? vi följde ju med strömmen med att zumba så varför inte? :P
fast det var ändå skönt att bara vara när jag var sjuk, jag menar vi pratade ju i rökpauserna och innan vi sov :P tack frida för du släppte in mig och simba <3 kan inte tacka nog!
nu ska jag kolla på hoe i met your mother och bara krypa ner i sängen med simba! måste ringa mamma också, inte pratat mycket med henne alls!

natti natti

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Du vet vart min postlåda bor ;).

Bara att komma hit igen, tråkigt att höra att du kände samma ilska ändå :(.

Men som sagt, du vet vart jag bor!

Och storstädningen du tänkte ta, kan jag säkert hjälpa dig med vettu :).

Hoppas du kommer hit igen på torsdag gumman!

Ja tack själv, det har vart en uuuuuuuunderbar långhelg! Önskar den aldrig tog slut! :D.

Förlåt för mitt stressiga humör förut, innan jobbet, men ah. Jag blir sån när jag har tider att passa (a).

Saknar dig redan kära du!

Ring mig imorn när du kommer från skolan, om du kommer ihåg det :).

Puuuuusssss! <333

2012-02-12 @ 23:56:49
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0