Och nu då?

Trött efter jobbet men för att inte ändra på dygnet så åkte jag in och kollade på Madagaskar 3 med lillebror:) rolig film det där! Älskar att ha små syskon i olika åldrar, får se olika filmer utan att skämmas:D

I morgon är enda Skansen för mig att hitta på något med familjen(kanske skara sommarland) på denna delen av sommaren, men det är också bara i morgon jag hinner träffa Linda som ska bli igång satt för att föda mitt gudbarn! Vet att det kan ta dagar innan det händer något men jobbar ju fredag till söndag:/ om jag ändå inte haft dom passen, dom förstör bara! Hoppas på att en ordinarie har för få timmar och måste ta det från mig! Åker ju tillbaka till Åmål nästa vecka med! Innan dess aka jag kanske tatuera mig och åka till gkås! Vart får man extra dagar ifrån, vet ni så säg till! Linda vill att jag kommer på kvällen men vet inte hur sent vi är hemma, hur jag ska ta mig dit och hem sen igen:( mycket frågetecken nu känner jag!! Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0