Ny granne

Igår var jag ute med Frida för att fira hennes syster som fyllde år! Grattis till Sandra igen:) var på xo och dansade som aldrig förr till ett bra live band! Kul som bara den! Kom fram en som jag mött i Säffle en gång innan och han visste att jag fått nya grannar, mitt namn mm.. Ingen aning om hans namn, vart han bor, nej inte mer än hur han ser ut så ännu ett tecken på att Åmål är för litet, märks att dem som bor här på heltid inte har så mycket att göra så dom håller koll på alla andra...

Morgan, Anja och Jonathan har flyttat till övervåningen nu! Så efter jag och Frida hade käkat våran rutin med bakispizza hjälpte jag dem att få någorlunda ordning uppe hos dom:) fortsätter i morgon! På kvällen torkade jag av mina golv, var dammiga! Städade även toan, låg på alla fyra och skrubbade golvet, pluss poäng till mig! Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon så det inte blir sådan omvändning när skolan börjar på tisdag! Är jätte pigg men hoppas på att somna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0