3 April

jäkla förkylning! fick gå hem vid halv ett idag för jag inte hade någon ork :( då la jag mig och kollade på en film och tog alvedon! sen började jag småplocka. När frida kom dammsög jag och hon skurade så nu är det fint här igen! skönt! frida har precis åkt hem efter att ha bott här ett bra tag! inatt fick hon sova i vardagsrummet så att jag kunde få sova en hel natt utan att vakna av snarkningar! 
betalade sista inbetalningen till turkiet resan som går av den 16 maj =) längtar som bara den! vi kommer ha det awesome tjejer!
nu är jag helt slut och sitter anfådd i soffan med täcke och kuddar omkring mig! hoppas förkylningen försvinner snart!!!
längtar tills boken kommer på posten, latte igelkott! Min handledare ska få den som tack för min tid där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0