28 April

idag har jag grejat massor! när jag vaknade cyklade jag till stan, var på bolaget och på ica! sen har jag vädrat hela dagen, dammat, "mublerat" om i tv rummet lite, dammsugit, städat toan och duschat! har gått omkring i morgonrocken nu ett bra tag så får väl bli att byta om snart, eller behöver jag det?
anja och mindy kommer hit ikväll med =) ska bli så roligt! dennis och sara kanske kommer, vi får se =) vi har inte bestämt vad som händer senare om vi drar till hörnan eller om vi bara sitter hemma, det får anja bestämma för det är hennes kväll =)
har försökt käka lite mat utan större lycka så får försöka sen igen, speciellt eftersom jag ska dricka ikväll och måste då ha mat i magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0