25 April

hej och hå! nu var det ett tag sen igen! när man har internet på mobilen blir det inte att jag sätter på datan bara för att skriva här, men ska försöka vara lite bättre än vad jag varit i veckan! detta har hänt(av vad jag kommer ihåg!)
  • fredagen hade jag skola och det gick jätte bra! vi satt och diskuterade om några artiklar och det var skoj =) sen åkte jag ut till mamma och sov där tills på lördagen, träffade mormor då med =)
  • Lördag: åkte in med mamma och elina till marknaden och mötte upp frida :) sen käkade vi, gick hem och somnade en stund (?!?) och sen kom hanna till mig med! då blev det att vakna till och göra sig i ordning för att sedan på kvällen dra till hörnan! en trevlig kväll trots allt!
  • Söndag: då hade jag och frida en slappardag hemma hos mig och bara låg i varsin ende av soffan med täcken och kollade på tv!
  • Måndag: då var det skola igen! åkte med linet till och från karlstad=) på eftermiddagen åkte jag till mamma igen!
  • Tisdag: jag och mamma klippte äppelträden :)
  • Idag: hade vi det lugnt och jag har precis kommit hem till mig nu igen!
i morgon blir det skola där vi ska diskutera en bok som vi läst, växa inte lyda! en bra bok som jag tycker alla nya föräldrar ska få eftersom det är så många bra tips i den! ska nog låna ut den till mia om hon vill läsa den =)

sitter och funderar på vad jag ska hitta på i helgen! pyssla och storstäda kanske?
nu är det bara 21 dagar kvar tills jag åker till turkiet!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja tack det vill jag ;)

2012-04-26 @ 15:06:27
URL: http://sessanmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0