16 April

satt i lugnan ro i morse och kollade på mannen som kan tala med hundar och helt plötsligt inser att klockan var halv ett och tåget gick tio i och jag skulle hinna med att köpa periodskort så jag satte mig och trampade som bara den på cykeln! väl på tåget i grums blir det strömlöst, ringer linet och hon har inte åkt än, vilken tur! hoppas av tåget och åker med henne istället=) föreläsningen idag var bra! lärarna var så imponerade över tekniken, att man kan ha samtal med en från usa och samtidigt kunna se den?!? haha så kan det gå =) var hemma hos mig vid tio över åtta igen, och det är meningen att man ska vara lite trött nu? haha absolut inte! undrar när jag somnar i natt.. 
skulle haft föreläsning på onsdag men den blev inställd så nu har jag inte skola fören på fredag = sovmorgonar jag välkomnar er!

har ett äckligt illamående hängande över mig =( hoppas det släpper snart för det är inte kul!
om exakt en månad ligger vi på stranden i turkiet och bara njuter av värmen och drinkarna! längtar som bara den! ska bli så skönt att få komma utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0