15 April

nu är jag hemma hos mig igen! skönt att ta en semester sådär lagomt när syskonen har lov =) nu håller jag bara tummarna för att min uppgift blir godkänd!! 
i fredags var det jag, anna och kevin hemma och hade mys framför big brother! på lördagen var jag, mia och viggo på gk:s och hälsade på mormor som var där! fick köpt lite olika småsaker som alltid är bra att ha hemma! på kvällen kollade vi på kevins match och sen ännu mera mys med viggo! mia åkte hem vid tio på kvällen :)

i morgon är det föreläsning mellan 15 och 18! en från usa som ska föreläsa, har ganska höga förväntningar kan jag säga!

i fredags piercade jag mig :) en dermal, skit snyggt! gorde inte så ont faktiskt?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0