11 April

i fredags var jag, nina, johanna och christl ute på krogen, var jätte trevligt :) sen på lördagen var jag, nina, jossie och tesan ute på harrys och det var med trevligt! på söndagen åkte jag till mia och sov där :) passade på att mysa massa med viggo =) var och kollade på när peters kusin badade i havet?!? KALLT!
 igår var jag med nina på g punkten och sen hade jag, sandra och alice myskväll här hemma =)
idag har jag inte gjort något annat än att sitta i soffan med sandra och druckit kaffe! trevligt =)
 jag måste börja plugga i morgon! har personliga reflektionerna klara, måste bara fixa allt det andra också! suck!
en liten sammanfattning om hur jag har det i varberg=) nöjd nu frida? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0