hmm

jaha, nu har jag i alla fall skrivit klart och skickat in den idividuella rapporten för denna veckan på its learning.. vad ska man mera göra då? är hos mamma men ingen ork att göra något! vill ut o rida, men hilmar hinner inte fören i morgon =( har längtat efter det hela sommaren!!
så nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och kollar runt på bloggar =) funderar på att åka hem idag eller i morgon, svårt att bestämma mig! i morgon ska i alla fall sandra från karlstad komma hem till mig och vi ska äta gott och dricka lite vin och prata ikapp sommaren som mer än väl behövs! längtar =)
*
Har inte skola fören på måndag igen=) så gott!

Rip min älskade katt snailda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0