oj!

ser nu att det är ett tag sen jag bloggade! men jag har en anledning till det faktiskt:P har inte haft internet på datan fören nu :) ninas kille micke kom och hjälpte mig, tog 5 min sen var det klart=) gubbarna på 3 tog det 3 ½ timme o dom klarade det inte.. hmm!
*
Micke och fredda är här och grejar! micke på utsidan och fredda i mitt blivande kök :D hoppas det blir klart snart, samma med mitt nya sovrum!
*
Skolan går det bra i! lämnade in uppgiften igår som ska vara inne i morgon, så nu tar jag helgen! :D
*
Förra helgen var helt underbar! hade linda från varberg hemma hos mig! på fredagen fikade vi i solskenet, och fixade o handlade. På lördagen var hennes födelsedag så vi åkte ut till mamma och plockade svamp i skogen, red och sen tillbaka till mig för att förfesta! efter det blev det krogen, vilket märktes på oss båda på söndagen! men det var såå värt det!
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0