mitt boende?

ännu en dag snart slut! mitt boende är nog inte något man kan kalla för boende just nu.. i hallen, blivande köket och sovrummet finns det varken golv eller garderober kvar.. går just nu nere på cementen! men när det är klart sen och köket är på plats, taket renoverat, väggarne målade o all inredning på olats kommer det vara mitt palats! hoppas bara det inte dröjer allt för länge nu :P
*
älskade simba har jag inte varit med på hela dagen så nu när jag kom till rummet gosade han med mig men när jag skulle gosa med han bet han mig.. hmm..
*
undra vad som händer till helgen?
*
Har nästan gjort klart simbas scrapbooking album =) inte alls mycket kvar nu :D
sen blir det på familjealbumet tror jag, o sen om mitt systers barn som föds i februari! jag ska bli moster! :)
nu ska jag lägga ifrån mig datan, svårt att vara utan den nu när allt funkar som det ska igen :P
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0