helgen är över

nu är jag hemma i åmål igen! åkte hem men fredda o pappa. fredda är kvar här och lägger mina nya golv :D
simba är jätte gosig som vanligt efter sin vistelse hos mamma :) hade ett damp ryck i natt bara, men jag skrek på han så sluta han :P
*
på torsdag är det skola igen!
*
I lördags var jag ute med emma och malin! var så skoj! först var jag hos pierre där emma hämtade mig, sen drog vi in till nyfiket och sedan vidare till oscars :) sån rolig kväll har jag inte haft på länge! onsdagen var också kul :P
*
drar troligtvis ner till varberg på fredag igen =)
*
förvånar mig inte om snön kommer snart så kallt som det är nu! vinterjackan är redan på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0