3 november

idag var jag på skolan, åkte med linet till o från grums! =) fick reda på vfu uppgiften med, verkar vara rätt okej! min vfu börjar på måndag igen :D ska prova på den äldre avdelningen med! längtar!

världen är allt liten! Linet som går i min klass på universitetet och bor i grums känner en kille som jag var tillsammans med när jag var liten! hur stor är den chansen? hihi!

har äntligen kommit över min förkylning, har bara lite hosta kvar nu, men är ingen "snorunge" som mamma kallade mig längre ;P

funderar på om jag ska till hc på lördag o möta gamla klasskompisr och allt annat folk? möta dem där då så göra sig i ordning själv, kan vara kul det med=)

Simba har varit så gosig det senaste, bara sova och kela hela tiden :D

ska ut till mamma i morgon över dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0