29 November

i lördags blev det att cykla till dennis på kvällen, var jätte kul! körde beer pong, fick i tre i rad :P yey till mig! var hemma vid tre tror jag :P
på söndagen hade jag en vilodag (ovanligt?nepp!)
i går var jag på universitetet och pluggade med madde! tack så mycket för lånet av böckerna och för en trevlig stund tillsammans=)

idag åker jag till varberg :D tåget går 14.45 och framme vid 18 =) har tvättat en massa så vikt och packat för fullt nu! skulle ha lite sovmorgon idag men vaknar klarpigg klockan 8 så det var bara att kliva upp och starta dagen med att cykla till ica eftersom ciggen var slut! mamma kommer in sen och kör mig till stationen och hämtar med sig simba eftersom han ska vara där ute :D tack mammi :D nu blir det frukost, såg nu hur mycket klockan var :S sen packa, göra mig i ordning och sen åka iväg! ha en bra dag allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0