25 November:2

blev inte att jag åkte ut till mamma eftersom hon inte hade möjligheten att köra tillbaka mig i mrogon! Har faktiskt suttit och pluggat såhär en fredagkväll och lyssnat på idol! är det jag eller är idol allmänt lite sämre över lag detta året?

i morgon behöver jag verkligen gå och handla! fy skäms på mig nu! inte haft något hemma på en vecka! är jätte hungrig nu, åt ju inte på praktiken o den slutade ju tre så fy på mig! blir att handla hem ganska mycket i morgon =( vet jag vart pengarna kommer försvinna i alla fall! för er som inte förstår det så håller jag inte på med lchf längre, passade inte mig alls! men i morgon ska jag käka spenat soppa med kokta ägg :D:D

sov så gott, i morgon ska jag ha sovmorgon till minst 10!! kommer säkert vakna vid åtta bara för det!
nu ska jag ringa mammsen o ha vårat kvällsliga skvällssamtal(passade inte in med dagliga kvällssamtal)! natti natti

Vill ha snö nu! kommer kolla tillbaka på detta inlägget och tänka: "hur tänkte du här? det är ju svin kallt!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0