25 November

idag var sista praktiksdagen och lämnade den med blandade känslor! på ett sätt ledsamt att inte träffa barnen men skönt att slippa vissa andra =) kom hem o städa lite och är redan uttråkad bara för att det är fredag.. hade det varit en onsdag hade jag lagt mig o kollat på tv, men ingen ro för det! vet inte vad som ska hända i helgen heller.. kanske åker ut till mamma ikväll, kanske inte, vet inte vad jag vill.. behöver handla mat också, ganska tomt nu.. vill nog vara hemma men inte ensam hela helgen. blir ju såå långtråkigt då! lite festsugen faktiskt =( uttråkad!

sitter och lyssnar på musik som jag lyssnat på när jag var i varberg och längtar tillbaka till mitt liv där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0