23 November

idag var det en bra dag på praktiken, inget speciellt som hände utan från dem gamla rutinerna! jo, jag lade ett barn själv som inte somnat där mer än en gång på stället o han somna innan fem minuter hade gått=) tror det är ett bra betyg :D

på väg hem ifrån praktiken stannade jag till i en liten mataffär för att köpa köttbullar, gräddsås, potatis och så klart mjölk, vad tror ni jag glömmer?? jo mjölken så klart!! mjölken som jag skulle dricka och ha i såsen.. väl hemma pluggat jag i 2 timmar, reflektionerna klara :D när jag ska laga mat börjar jag med såsen(bestående av pulver och mjölk) och kokar upp vattnet och sen i med pulvret men det blev ju fel för pulvret skulle ju i från början så jag kastar den och gör om för att sen komma på att det hade ju fungerat ändå... steker köttbullarna sen på med potatisen för att inse att såsen och köttbullarna kommer vara kalla innan potatisen är klar... kunde gjort allt samtidigt, men nej då! matkunnig? skulle jag inte kunna kalla mig själv i alla fall! en kung på snabbmat men sen spricker det ganska rejält!

nu sitter jag proppmätt trotsallt med lite polly som jag inte käkat på år och dar, kollar på viktnergångs program och känner mig allmänt äcklig.. på fredag är det den sista dagen på vfu:n =( back to school then.. tror jag drar till varberg på tisdag =)
måste bara älska denna sötnos<3

Kommentarer
Postat av: Anja

Oj va han har vuxit, stora killen nu ju, såå fiin:)

2011-11-28 @ 16:36:12
Postat av: malin

hihi aa visst är han :D tung nu med :P

2011-11-29 @ 10:44:56
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0