20 November

igår var en jätte trevlig kväll där jag slutatde upp med att ligga i sängen på natten och försökte hålla blicken stilla på en sak vilket inte gick något vidare!
dennis kom hit vid fyra och sen vid 7 kom linet :) sara, tess, frida och ida kom också förbi! det var trevligt o vi käka tårta med som fick bra betyg :D i did it :D
sen åkte jag, dennis o linet till jonas o festa lite för att sen åka till pubben mittemot bion! teqila tänker jag då inte dricka igen! jag o linet käka pizza o sen hem o la oss, TROR vi var hemma vid halv tre=) vaknade vid 12 och kollade på tv sen lagade vi mat och bara haft mys! linet åkte hem igen vid halv åtta! nu ska jag göra mig klar för natten och sova, i morgon är det tillbaka till vfu:n igen!
tack alla som gjorde min födelsedag så bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0