18 November

dagen som började så lugn och fin.. det var bara 5 barn på förskolan idag men inne på den andra avdelninen var det bara en personal så vi gick ihop! men efter lunchen brast det.. barnen vaknade och jag var inne på min avdelning och upptäcker att en av barnen kissat ner sig så får fixa sängen och henne och när jag precis är klar med det slår sig ett barn så att det börjar blöda i läppen och den svullnar så försöker få henne till att dricka kallt vatten utan att lyckas och papper som är kallt vill hon inte heller ha! så jag gick till toan med henne och tvättade av henne från blodet och kylde ner det lite! sen kom dem andra barnen som behövde bytas på som mia hade gjort hela tiden så hon fick gå igen.. sen kom mellanmålet som gick bra! stannar till på coop på vägen hem för att köpa tårtbottnen för imorgon! väl hemma (15,02) inser jag att bussen till mamma går halv fyra istället för fyra så i rå panik kastar jag ner det ena och det andra i väskan, in med simba i buren och går till stan! nu är jag hemma hos mamma i ånimskog fast hon jobbar till halv elva så får vänta för att träffa henne, om jag inte somnar innan! i morgon ska jag hem vid tre tiden innan mamma börjar jobba! ska städa lite och plocka inför kvällen och innan linet kommer! sen blir det PARTEY!! hoppas min födelsedag blir bra! dock svårt att överrösta förra årets kalas i varberg då jag fick gå upp på scen med eddie nilsson och ca 200 pers sjöng ja må hon leva för mig! men kommer bli bra på ett annat sätt! ha nu en underbar helg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0