17 November

Grattis till henne! ska ut till  mamma i morgon men hon ska jobba så träffar henne på lördag morgon när jag fyller =) ska troligtvis ta bussen ut till ånimskog o hilmar hämtar mig där! ska självklart ha med mig simba :) kommer bli lite stressigt, slutar tre sen går bussen lite innan 4!! ska hinna hem o hämta sakerna o packningen och hinna till ica o köpa tårtbotten o grädde... JUSTE; skulle underlätta om jag packade nu, men nepp det orkar jag inte, har fullt upp med tvätten! sen på lördag kör mamma in mig vid tre så jag hinner städa lite innan linet kommer o sen dem andra! tråkigt att sofie o thess inte kunde komma, men men.. ett mindre sällskap med ack så goda! Simba har använt sin klösbräda nu :D Finally!

bytte första blöjorna idag med och det gick såklart bra!

idag fyller min mamma 44 år!
an old picture but it does not matter because she is still as lovable as always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0