16 November

idag var det bara bra på praktiken! var så inne på att det var tisdags så när jag kollade på närvarolistan blev jag överlycklig! det är redan onsdag! så fort det går! i morgon fyller mamma år och på lördag fyller jag :D WIHHI! ska ut till mamma mellan fredag o lördag så jag inte behöver vakna själv på min stora dag=) på fredag ska jag få panbiff, potatis o sås av mamma, MUMS!! sen på lördag kommer linet på eftermiddagen o ska äta o göra oss i ordning för kvällens bravader! ska bli så kul! hoppas säffle tjejerna kommer!!

hade torsten här en stund igår, katten som mamma har skaffat! såå myspys han var! Simba visade allt vem som bestämmde men sen var det ingen fara!

förstår fortfarande inte sveriges rättsystem! en vän till mig som misshandlade en kille för att han våldtagit en annan vän fick 12 månader och uppe i högsta domstol nu! så ser man på tv4 nyheterna att en som ska dömas för vållande av annans död yrkas på mellan 8-10 månader?!? hur i havet kan den personen få mindre? min vän dödade ingen som den nästan gjorde.. jaha, ännu fler orättvisor, när ska dom sluta? Saknar dig vännen min <3
Fick sms förut av en annan saknad vän i vbg o blev jätte glad! saknar henne bara =( hoppas skolan kommer ge lite ledigt snart igen!!


Life is not only to wait out the storms,
but learning to dance in the rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0