simba är hemma!!

nu har jag äntligen min älskade simba hemma igen! såå kelsjuk han var, lite tur för han för det var jag med haha! har legat och gosat i fyra timmar nu nästan :P

en riktig måndag var det idag! vaknade av alarmet, gick ut, tände ciggen, kollade på klockan och det slog mig att jag ställt den fel!! den stod 06,53 och tåget gick 06,33! i ren panik springer jag in och kollar bussar, det gick en 07,05! skölja tungan, låsa, och cykla som en dåre ner till stationen! hann precis på bussen, phu! väl framme en halvtimme sen till opponeringen är det bara tre stycken där?!?! vi är sex stycken i våran grupp, dåligt! texten jag skulle opponera på hade jag inte ens fått... jaja, slutade vid tio, mötte en och köpte en cirtuspress till pappa och sen hem. när jag var hemma åkte jag och ida och handlade, sen hämta calle, sen laga mat! kom hem till simba och bara gosade =) nu ska jag lägga mig och kolla på nu blåser vi sverige! i morgon är det en hemmadag och handla saker till det andra rummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0