ledig

idag var jag ledig ifrån skolan! suttit och pluggat på förmiddagen! sen kom laila och niklas hit så vi åkte och köpte färg mm till rummet och nytt lås till min rumsdörr, så nu är det ordentligt lås där!! känns skönt! plus att låset i mellandörren upp är låsning i nu och det går att låsa min toadörr, WOW!! renovering pågång!
sen gick jag och ida ut till betongen, skön promenad! kollade på när dom bytte däck på bilen med! kom hem vid halv 9!

simba var såååå jobbig inatt! han välte allt som gick att välta! han kloade mig i låret, bet mig i tårna, jag kan hålla på länge om jag ska säga allt...
har åtit potatiskroketter och korv, gick ganska bra=) choklad gick allt också ner :D såå jag har längtat efter det:P beroende? neejdå xD

i morgon ha jag en powerpoint redovisning i skolan om hur jag är som pedagog! får se hur det går:P rebecka kommer och möter mig på skolan i morgon innan det börjar, är framme vid halv tolv och det börjar ett.. blir roligt att träffa henne igen, länge sen nu!!
Suck!! inget bra på tv :(
nu ska jag lägga mig snart! fixa i ordning skolväskan, se till så man får med sig allt och prata med madre, fixa simba sen sova:P
på torsdag åker jag till varberg igen :D
kom på att jag inte laddat upp någon bild på länge, så här kommer simbas favoritleksak med han i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0