länge sen!

nu var det länge sen jag bloggade!!
hemma från varberg nu iaf! hos mamma :)

i varberg har jag jobbat lite=) förra helgen var mamma med i varberg. på fredagen åt vi på big boys och åkte lite bil, och på lördagen grillade vi och hade det gott=)
i fredags tog jag det lugnt och i lördags var jag på en 40 års fest(vänner med pappa och anna) efter festen cid 3 tiden åkte jag hem till en killkompis och badade lite yunna och sen sova! trött jag var när jag vaknade nio och inte kunde somna om! skulle på informationsmöte om sommarjobbet vid ett..
sommarjobbet blir att ha hand om turridning på häst, åsna och vara lite vid tivolit=)

hoppas alla har det bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0