hos mig

idag har jag åkt hem ifrån mamma. vaknade vid halv 12 :S kommer inte vara trött ikväll/natt!
lagade potatis, köttbullar och gräddsås förut, mums!!
*
Simba har sovit hela dagen, hoppas inte han sätter fart inatt:P
*
i morgon tar jag bussen vid åtta för att åka till universitetet och plugga med rebecka :) ska luncha tillsammans också, mys! ska bli roligt att träffa henne igen! har ingen aning om när jag kommer hem, beror på när vi pluggat klart :P ska lägga mig snart och hoppas på att john blund kommer snart!

juste, kollade på prinssessa, en svensk film som var sådär.. vet inte om jag skulle rekomendera den.. den var rolig och bra men slutet var inte så bra..
*
*
värme, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0