hemma igeen =S

inte bloggat på ett tag, blir så i varberg, så mkt och göra:P
*
nu har jag kommit hem ifrån varberg, kommer hem till regn, inte kul!!
igår var jag och åkte cabbe, trevligt men förjäkla kallt!! buuuhu!

har piercat tungan nu med! gjorde den i fredags så den är fortfarande enormt svullen!! det gör ont, hoppas bara den inte är lika svullen i morgon på skolan..
Känns att man har sina "rutiner" eller vad man kallar det.. jag brukar äta min mat i rummet, och godis så klart, och så fort jag kom in i rummet kom sötsuget!! sjukt??!?! kan ju inte äta något annat än flytande så jag "äter" drickyoghurt! försökte mig på mos på stationen förut men det gick inget vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0