uch!!

fy faan!! simba har kissat och bajsat ner sig nu!! borde inte bedövningen släppa snart? spytt 2 gånger har han också gjort!! allt detta för en jävla kastrering?? är så arg nu!! kunde han inte suttit i kattlådan o bajsat?? precis innan så kissade han ju där, men kissade på sin tass så den har jag fått tvättat!! varför ska han då få för sig att bajsa på hallmattan?? GGAAHH!!! vill ju bara sova nu! eller helst av allt äta god mat, är såå hungrig men för äcklad för att äta =( kanske därför som jag är så arg nu :P Tycker så synd om han samtidigt!! vad gör man inte för att han inte ska markera?? hade jag bott någon annan stans hade han inte blevit kastrerad! jäkla massa mas!!
han har varit uppe och gått mycket med! han sov i en timme nyss, sen hände olyckorna! nu sover han ute i hallen igen! funderar på hur jag ska kunna sova inatt om jag behöver ha koll på han hela tiden!?! han får väl sköta sig själv, han kan ändå hoppa upp och ner från sängen nu själv så han klarar sig nog! bara han inte kissar ner sängen inatt :S vi får se hur det går!
Nu ska jag lägga mig och kolla på film, är jätte trött! kommer nog somna snart, hoppas simba gör det samma!

ii morgon blir det massa plugg inför tentafrågan på fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt att han gör så!! det gjorde inte sune en enda gång när jag kastrerade han!?!?! satte han på lådan så gjorde han sitt där! huummm..



hoppas det gick bra ändå <3

2011-03-17 @ 11:04:27
Postat av: malinosimba

jo jag tyckte också det, men som mamma sa så var ju sune kvar hos veterinären så han kanske gjorde så där, det vet man ju inte :S nu går det bara bra <3

2011-03-17 @ 12:53:18
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0