trevlig dag!

ida, kalle och telma kom ut till mamma förut! vi var hos fåren, grilla och hade det trevligt! åkte med dom hem vig 6 tiden! har bara tagit det lungt, känner hur jag börjar bli trött! ska ringa mamma och sen lägga mig! simba sover nu, hoppas han inte hinner vakna!!

i morgon börjar jag inte fören kvart över 9 :D så det blir 7 bussen! gött med en halv timmes sovmorgon! sen vid 12 ska vi ha grupp möte inför redovisningen på tisdag då vi ska prata om "inför vfu" som kommer nästa vecka :D ska även ha litteraturseminarium på tisdag! har skola fram tills på torsdag, sen kanske till badhuset på fredag med ida, sen får vi se vad det blir!
kommit på att jag gillar lugna hemma helger :S börjar jag bli gammal? inte lust att gå ut längre :S men den kommer nog om någon peppar mig:P
God natt alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0