skola idag

idag hade jag skola! åkte med bussen vid 10. var en helt onödig dag enligt mig och många andra! morgondagen är också onödig, förutom föreläsningen men jag ska få anteckningar av rebecka :) såååå snällt <3
har nyss käkat makaroner och äggröra =)

tro det eller inte, men i morgon åker jag tillbaka till VARBERG :D ska jobba lite och träffa alla där nere igen, de ska bli jätte kul! Ska ha med mig simba också så han ska få träffa köttbullen (myse, ninas katt) tror Simba längtar som jag :) konstigt att man längtar efter något som man lämnade igår? med andra ord trivs man :)

Simba gillar helosan :S han vill slicka av det från min tatuering =(

ska se om jag får tag på anna igen för att boka biljetten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0