sjuk

igår vid 6 tiden började jag känna mig illamående och ont i magen, och jo visst, spydde jag hela kvällen :( men sista gången vid 2 tiden så nu mår jag bra :) Anna hade också så här en kväll och sen helt okej :)

Passade nellie till 7 igår kväll! passar henne nu med :) sitter och kollar på barnprogram! Har ingen aning om vad som händer idag, hur läge jag ska passa nellie eller när jag vågar äta igen :S det vet jag ikväll! just nu dricker jag bara avslagen coca cola!

Igår när pappa och anna kom hem ifrån göteborg frågade pappa om han kunde få min mobil och jag fråga bara varför, och då sa han att vi kunde byta! så nu har jag en ny telefon :D
förstår inte hela telefonen än men det kommer nog snart :P


Kommentarer
Postat av: Mia

fick du bara en sådär?

2011-03-12 @ 02:25:36
Postat av: malinosimba

ja =)

2011-03-12 @ 10:16:17
URL: http://malinosimba.blogg.se/
Postat av: Mia

och du säger att du inte är bortskämd..?! tssss

2011-03-13 @ 01:48:11
Postat av: malinosimba

men harregud!! som om pappa inte skämmer bort dig??? TTTSSSSSS

2011-03-13 @ 19:35:18
URL: http://malinosimba.blogg.se/
Postat av: Mia

hahaah jo eller hur!!!

men jag är då inte borskämd från mamma med!!!

2011-03-14 @ 02:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0