simba ska kastreras

igår kväll la jag mig i sängen och väntade på att stockholmsnatt skulle börja, men vaknade igen i morse av att simba gosade i mitt ansikte.. jag puttade nog bort han flera gånger!! första gången vid 7 :( när han insåg att jag inte ville gå upp, hoppade han upp i fönstret och drog bort gardinen så jag fick solen i ögonen! smart katt!! men jag vände bara på mig :P vaknade igen vid 10 och gick upp!

igår vek jag in alla kläder i garderoben så idag blir det att damsuga:S sååå tråkigt!
Ska också läsa i boken och plugga inför tentan på fredag!!

sen i eftermiddag kommer mamma och hämtar mig och simba! han ska kastreras klockan 17 så hon kommer nog en sväng innan det :P tur att man har en mamma med körkort :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0