plugga och tenta

funderar på varför humöret går upp och ner? ena stunden känns det som att jag har någorlunda koll på tentan i mrogon, och ena stunden panik över att jag inte kan något? vill nog ha en känsla mitt i mellan så att jag inte känner att detta kan jag och gör något annat i stället för att läsa på ännu mera? just nu känns det som att jag har koll, men det kommer nog hinna ändra sig många gånger under dagen! är nervös inför tentan kan jag säga i alla fall! känns som poliskontroll! först ska man visa sitt id kor, dom studerar det, kollar bilden, på mig fram och tillbaka, sen ska jag skriva under att jag är där, sen hänga av mig jackan och alla saker, får en nummerlapp om vilken bänk jag ska sitta på och sätter mig där. på bänken ska man ha sitt id kort, penna och sudd och godis om man vill. sen går vakterna omkring för att se att man inte bryter mot något.. man känner sig inte stor i skorna kan jag säga! sen delar de ut tentan och det sitter 3 vakter som kollar på alla elever hela tiden! man känner sig så iaktagen!! hoppas jag inte hamnar vid en vakt igen! han var jätte jobbig, han satt och läste vad jag skrev fast han inte hade med det och göra! plus att han andades med pipljud, hur lätt är det då att kunna koncentrera sig?? jaja! nu ska jag fortsätta plugga med simba i knät som är återställd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0