oj :P

glömde att skriva blogginlägg igår :( hade fullt upp hela dagen!
först åkte vi ut i skogen och hämtade ved, sen in till stan och mötte krister och följde med dem hem. sen åkte vi med mia till ina och kollade på hästarna. hon bodde en bit mot årjäng, så det blev en bra bit att köra! väl där blev vi bjudna på smörgåstårta, kaffe och kaffebröd, MUMS!! Hästarna där var såå fina!
Sen efter fikat var det dags att lasta den 1 åriga hingsten, vilket visade sig inte vara så lätt! hilmar, mia, ina och en till försökte lasta han men det gick inget vidare! då gick jag fram och höll i grimman och grimskaftet och gick en sväng med han för att lugna ner han! sen gick han halva vägen upp till rampen, och som mest hade han framhovarna inne i kärran! efter 2 timmar då klockan var 6 fick vi åka hem för att ta djuren! dom hade hållt på fram till 9 utan framsteg så då gav dom upp! vi kom hem, åt mat, myste lite och gick o la oss!

inatt drömde jag en jätte sjuk dröm!! jag skulle ta studenten och jag var en man!! lång och brunt hår??? jag och syster sandra var inne i en galleria och hon var en kändis men alla hatade henne, och jag sa att hon skulle sjunga i mikrofonen och då sade alla: vakter till ingång 1 och det strömmade vakter dit! vi sprang in på hm och dom sa: om ni köper något har vi en lönnväg åt er, ju mer ni köper, desto bättre väg! hon köpte en scarf för 99 kronor och vi fick gå ut genom lönnvägen! väl ute träffade jag en man som spelade musik med jätte bas, och jag frågade han varför, och han sa att det var musiken till lastbilen vi skulle åka på! det började skaka i marken och han skrek: göm er, politikerna är på väg, så vi gömde oss, och jag såg hur de elaka politikerna tog män och band dem efter varandra! sen vaknade jag :P såån konstig dröm haha!

ida ringde till mig och frågade om jag ville med henne och telma ut och grilla, men jag är ju hos mamma! så hon skulle höra med calle om om kunde komma ut hit i stället xD vore trevligt :P annars blir det nog bara lugnt! jag och elina var ute och tog djuren och gjorde rent i kaninens bur! så varmt och skönt det var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0