natti

pratar med madre nu =) om morgondagen och om simba! maten ska jag ta bort senast 8.00 till mogonen! stackarn får svälta hela dagen! nu skulle jag tydligen ta bort maten innan jag lägger mig!! pju! han kommer vara jätte arg och demostrera mot mig! men det får han vara för han ska ju kastreras!

i skolan idag var det jätte tråkigt! en helt onödig dag! föreläsningen sög verkligen!! tråkigt med sådana dagar!

i morgon är det en föreläsning men jag ska vara hemma och plugga inför tentan och läsa i boken i stället! Rebecka skulle ta anteckningar för mig! såå snällt!

har bytat gardiner också :D från mörka till turkosa med silver blommtryck! våren är i mitt rum =)

nu ska jag sova, blir tidigare och tidigare för varje dag :P men ligger och kollar tv ett tag med, men under täcket så jag blir trött :P nu blir det 99 saker man måste göra innan man dör! ska bli spännande att se vad de gör "idag" :P

natti natti =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Mycket sööt bild!

2011-03-16 @ 09:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0