läst =)

nu är det kväll igen och jag är trött :D ska lägga mig snart :P simba sover redan :)

förut när jag låg och läste i boken knackade det på rutan och jag for upp som ett skott, snacka om att jag blev rädd :O dum som jag var öppnade jag dörren, vem vet vem det kunde ha varit? som tur var det bara ida =) kom hit och tjöta och käkade godis :P trevligt med snabb besök ibland :D

i morgon har jag skola länge! åker 06,33 och hemma i åmål igen vid 18,00! phu!
Sen på onsdag går jag till 12 och klockan 17 ska simba kastreras! hoppas han blir lugnare!! mamma ska vara med och köra oss ♥

har kommit till sidan 194 idag i booken Flyga drake, så kommer nog hinna läsa ut den tills på fredag, inte illa för en dags läsning :P Grät en skvätt en sväng med :'(

Love
Mitt namn enligt nina :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Häfftigt sätt att skriva ditt namn ju:D

Du e modig du som vågar öppna dörren=S

Vart ska ni kastrera Simba då? Jo liiiite lugnare blir han nog (du kunde ju hålla i våran hehe)

2011-03-15 @ 10:06:00
Postat av: malinosimba

haha aa, nina e inte dum inte :P jo jag tänkte inte innan jag öppnade kan jag säga! hade jag tängt hade jag inte öppnat haha! han ska kastreras hos plate =) joo han blev ju lite lugnare, så hoppas simba tar efter :P

2011-03-15 @ 19:52:17
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0