kvällen då

japp nu var det åter kväll igen! kom fortare denna dagen :O
Dagen började med plugg, sen gick jag ida och telma till stan o handlade lite, sen gick vi hem till ida och färgade mitt hår =) blev ganska bra, men det syns om man vet vart den andra färgen börjar men ingen fara :) tack igen ida :) trevlig dag med andra ord :)
nu kollar jag på 99 saker man ska göra innan man dör :) sen blir de stockholmsnatt för min del o sen sova :D

i morgon blir det massa plugg, läsa de 2 återstående kapitlerna, ett i engelska boken också, sen träna in rollspelet som är på torsdag! tror inte det blir så krongligt, men hur ska jag göra med vattnets kretslopp vet jag inte! har inte ens sett bilden än men det blir nog bra!

måste bara säga att jag älskar min nya blogg :)
*
Nina <3<3 saknar!

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

mammas vackra tjejer, o jag saknar dej med.... som dom andra. <3 de e verkligen roligt o läsa din blogg. go natt o så hörs vi av i morgon. pussar i massor. älskar dej <3

2011-03-01 @ 23:59:30
Postat av: Anja

Mycket fin bild på er:)

2011-03-02 @ 09:52:36
Postat av: Geir

Jättefin blogg :)

2011-03-02 @ 18:17:46
Postat av: malinosimba

mamma: älskar dig med till tusen <3 anja och geir, tackar :D

2011-03-02 @ 18:57:26
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0