kväll nu

ännu en dag där kvällen kommer alldeles för fort!
var hemma vid 7 ikväll, kära madre körde mig =), så har kollat tv, små städat och gosat med simba. Han är jätte gosig!!
När han är hos mamma har han börjat gå ut genom kattluckan! men så fort jag ropade på honom sprang han in :D
åkte från varberg vid 12 och var ett tag hos mamma :) vi fick spagetti och köttfärssås, MUMMA!! fick med mig 2 lunchlådor med YES!! :D:D
nu ligger Simba i mitt knä och sover =)
Surdegsbröd var ju hur gott som helst!! har inte vågat kpa det innan, men nu så, och värt varje krona!!

har haft en jätte trevlig långhelg i varberg med familjemys, festa och tatuerat sig! fick också köpt mig ett par leggings, thanks anna =) nu kommer det nog dröja innan jag kan åka ner igen =( ska försöka någon gång innan vecka 16!!!

i morgon börjar jag den nya kursen lärand och kunskapsbildning! ska bli roligt att få börja en ny kurs =) och den förra kursen är ju helt avklarad!!
skolan börjar 13.15 i morgon, men får ta 10.05 bussen så är på skolan ca 12 i morgon :P går till 4 om jag kommer ihåg rätt :P

mina tv kanaler krånglar =( hoppas dem blir bra hela kvällen!

känns som jag vill byta klädstil till någon helt fucked upp, eller annorlunda..! hmm
*
hoppas alla andra har haft en lika trevlig helg som jag har haft!
*
tatueringen jag gjorde på island =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0