kastreringen avklarad!

hade tid hos vetrinären klockan 17,00! han var klar vid halv sex =) simba skötte sig utmärkt som vanligt =) jag kollade inte på kan jag säga! mamma skötte den delen, tack mamma för att du var med !! ♥
Nu när jag kom hen la jag en plastpås och tidningar under simba på golvet ifall kan kissar och så satte jag mig i sängen, men då försökte han att ta sig hit (gick inget vidare kan jag erkänna) så jag har lyft upp han i sängen! han har vaknat till ibland och krypt närmare mig så nu ligger han nästan i knät på mig :P så duktig pojke jag har, min lilla älskling! tänk att man kan få så starka känslor för ett djur? heelt sjukt men samtidigt såå underbart!

kommer nog ringa mamma fleera gånger för att fråga om hjälp :P just nu är simba avslagen igen =( gråter nästan ju!! men men.. fortsättningen följer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0