jobbat och gk:s

jobbade fram till halv 12 idag =) sen åkte vi in till stan och käka på kinaresturang :) efter det åkte jag, anna och nellie till gk:s :) Gick köpt 2 par linnen, lite småkrafs och 2 par skor :) anna köpte en gardinkappa och två längder till mig med! snällt =) Och ett par vanliga och ett par fest skor :D (bilder kommer i morgon)
På vägen till ullared hamna vi i en bilkö! jag gick framåt i kön för att kolla vad som hade hänt, och det hade snöat någon timme då så att två lastbilar satt fast i en uppförsbacke! vi satt nog där minst 15 min, sen kom dom loss och bara för oss att köra vidare =)  Vi handlade saker som bara den :P hade 2 fulla kundvagnar :P Efter att vi handlat skulle vi köpa korv med mos till oss, men korven såg lite konstig ut, men vi tänkte att det bara var för att korven låg jämte salladen, men nej då, den smakade jätte äckligt!! vi gav tillbaka dem och tog 2 frallor istället! På vägen hem var vägen jätte fin, så fort sånt kan gå :P


Sen direkt när vi kom hem åkte vi till johanna och gabriel och fikade :) nyss hemkommen ifrån dem =) Blir till att lägga sig snart, är trött och ont i kroppen!
något är fel med mitt ben! i förmiddags gjorde det ont i vänster knä och nu hela dagen och kvällen gjorde det ont i vänster höft! gör svinont när jag går =( märks att jag inte har borrat på ett tag haha!
(hoppas att detär därför!)
Köpte även en klisterlapp som man sätter på datorn, en helbild på ulpaner, men självklart satte jag den upp och ner!! suck! har ju redan klippt till den så det får bli att köpa en ny =( hoppas anna hinner in till stan i morgon:P

i morgon blir det att jobba 7 till morgonen och sen passa nellie =) funderar på vad vi ska hitta på :P kanske kolla på bra filmer?
Hoppas alla andra har haft en rolig och spännande dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0