hemsedal!!

nu är jag i hemsedal! åkte lite i söndags och igår men då började jag känna av knäet igen! vänstra knäet kronglade förra gången jag åkte med, för typ 2 år sedan! provade ett knäskydd idag för att ge stöd till knäet men det funkade inte så jag åkte ett åk idag och i barnbacken 3 gånger med lillasyster för att lära henne, hon var i sele. nu sitter jag hemma i stugan för knät pallar inte mera :( måste vila idag och hoppas att jag kan åka i morgon! igår låste sig knät 3 gånger så jag vurpade i backen :( gjorde jätte ont!! men men hoppas att jag kan åka i morgon i alla fall!

fått fin brun färg i ansiktet i alla fall =) igår var det bara knallrött :P

känns inte alls roligt att sitta i stugan när andra åker, men om jag inte ska skada knät för livet måste jag det!  Bäbisen svea och Helena är med här, blir att läsa i boken 14 år till salu, ligga i soffan med godis och bara vila :D
Hoppas alla har det bra!!
*Love Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0