hemma igen :)

då var man hemma hos pappa idag igen :) väldigt farande på mig nu :P
Simba är hos nina, micke och köttbullen :) tror att köttbullen har gett Simba knep om hur man blir "lite rund" för nina sa att han inte går ner för trappan, han rullar haha! lilla simba :P
På tåget ner tog jag upp han ur buren, och han satt kvar i mitt knä och sov som vanligt och jag fick beröm för att han var så uppfostrad :D alltid lika kul att höra om det och om hur fin han är :D
Simba höll sig från att kissa ifrån klockan 9 till halv 4 :) såå duktig! så när han kom till nina kissade han i 3 omgångar :P saknar han redan! får nog träffa honom i morgon =)

I morgon blir det att jobba :) börjar vid 7, bättre börja tidigt så att man har mera fritid senare på dagen=) ska nog till Gk:s någon dag också med anna, när hon mår bättre:)
Kollar lite på hockey, Färjestad - Brynäs i brist om annat :P

tatueringen kliar som bara den!!!

ska fortsätta kolla på hockey nu! ha en bra kväll allihopa!

Turkiet sommaren 10 med far och familj :)
*
Ps, jag vill ha nommar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0