hemma hos mig igen

nu är jag hemma i åmål igen!

idag var jag med familjen och handlade lite inför deras skidsemester. sen åt vi mat och sen åkte jag hem.. Micke och nina körde in mig till stationen! lika tråkigt att komma till den(om man inte precis gått av ett tåg) !! Simba var jätte duktig på tåget som vanligt =) han var så kelen :D

innan jag åkte så frågade pappa om jag gillade jordgubbsgodisar med socker på vilket jag gör så då fick jag med en hel låda med sådana (1,6 KG) haha =) köpte också fler matlådor plus att jag fick några från nina och en kanna med lock på :D den jag hade innan fanns inte lock och inte plats i kylen, men det gör denna =)

Farfar hämtade mig från tåget och körde hem mig =) så snällt! han kollade på persiennerna också som han ska fixa =)

i morgon blir det skola! får åka vid halv 7 på morgonen! men slutar klockan 12 så det är ingen fara :P
hoppas alla har haft en trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Älskar o läsa din blogg för du skriver så glatt om vad du o lilla simba gjort:D

Väldigt duktig på att åka tåg nu;P

2011-03-14 @ 11:08:09
Postat av: malinosimba

tack anja :D javisst har han :D hihi

2011-03-14 @ 15:21:05
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0