god morgon :)

vaknade kvart i 7 i morse :( kunde inte somna om men jag gick upp 5 i halv 8, så klockan var något med 8 i alla fall :) har hunnit duscha nu också :)

igår var jag med familjen och vänner till familjen på middag =) kyklingspett och hasselbakspotatis, synd att jag inte var så hungrig =(

vid halv 10 åker jag in till stan för att vara med nina och morgan! först ska morkan tatuera sig, sen är det min tur :D
just nu är jag inte nervös, men det kommer säkert snart igen!
Sen i kväll ska jag med nina och micke på middag och sen träffa roligt folk :)
bara massa mat haha!

nu ska jag förbereda mig lite, kommer vara såå nervös för att sitta och vänta sen, men men ska tänka att det kommer göra såå j*ävla ont så jag blir "överraskad" igen att det inte gjorde så ont.. när jag gjorde den jag har på benet tog den kanske 8 minuter och det gjorde inte så ont, men nu ska jag sitta i ca 2 timmar :O ska försöka komma ihåg att ta med en film jag kan kolla på :) konturerna gör nog ondast!!
funderar på att skriva första bokstaven från syskonens namn i stjärnorna, om det blir bra vill säga!

Kommentarer
Postat av: Anja

Filmen han har e väldigt rolig men hoppas du fick med dig en i fall att nu bara hehe!

Åh när man ska tatuera sig så får man tänka som alla mammorna har sagt till oss när dom borstar vårat hår (Ska man vara fin får man lida pin hehe)

2011-03-05 @ 09:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0