glömmer, varför??

jaha! skola i morgon och jag kommer på att jag inte köpt månadskort än! har sen jag började skolan ALRIG glömmt detta så varför just denna månaden?? buhu! kommer få betala 770 för månadskortet, plus ca 130 kronor i morgon! jag kunde ha kommit undan med 770, men nej då här ska det slösas pengar!! jag har ju bara 1500 kvar, hur ska detta kunna lösa sig? redan ångest och det är bara början av månaden, inta nya pengar fören 25 :O kommer bli hårt!! buhu!! gråter i ensamheten :( buuuhu!
skit samma, glömt är glömt, hoppas det inte kommer åter

fick en hylla i skafferiet förut :D så nu har jag diskat upp min service :D lila o fin och de 6 glasen jag fick i födelsedags present :)

Kommentarer
Postat av: Anja

Fy vad avis jag e på dig nu! Riktigt snyggt!

2011-03-04 @ 10:04:10
Postat av: malinosimba

haha tack :D fått av pappa o anna :P

2011-03-04 @ 10:20:12
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0