färdig pluggat=)

nu har jag pluggat näst inpå hela dagen! känner just nu att jag har koll på läget=)
Simba har lekt och gosat hela dagen =)
När jag duchade satt simba på stolen jämte och flummade runt :P

i morgon har jag tentan! hoppas verkligen till något väsen att jag klarar den denna gången!! orkar nog inte ett till underkännt!

laila var här förut för att kolla på det andra rummet =) pratade en sväng med, var trevligt =)
Pratade också med sandra i en timme typ.. har inte hörts på läänge!!

nu ska jag kolla på Evan den allsmäktige =) sen blir det sova för jag ska upp 05,25 i morgon =( funderar på om jag ska sova på tåget eller plugga eller göra fifty fifty.. tror det blir det sistvalde :P

God natt alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0